Cash me outside ne demek?

Bhad Bhabie
razorstarzz [CC BY 3.0], via Wikimedia Commons
Cash me outside cümlesini duymayanınız kalmamıştır diye tahmin ediyorum. Olayın aslını bilmeyenler de bunun ne olduğunu merak ediyordur doğal olarak. Peki nasıl ortaya çıktı bu cash me outside efsanesi ve ne demek cash me outside anlatalım hemen. Ünlü amerikalı psikiyatrist Dr. Phil’in 2016 yılında televizyon konuğu olan Daniele Bregoli tarafından söylendi bu cümle. Daniele Bregoli kim mi? Bu kız annesi ile sürekli kavga eden sayko bir kız. Zaten programa çıkma sebebi de bundan ibaret. Dr. Phil sürekli bu tarzda ailesi ile geçinemeyen sayko çocukları yayına çıkarıp onların üzerinden prim yapıyor. Ancak hiçbiri Daniele Brogoli kadar popüler olamadı.

Yayın sırasında Dr. Phil sürekli onu zorlayacak sorular soruyor ve Daniele de tüm sorulara saçma sapan cevaplar veriyor. Hatta bir ara araba çalmanın normal bir şey olduğunu ve hapisten korkmadığını falan belirtiyor. Bu sözlerinden sonra doğal olarak seyirci şaşırıyor, bazıları da gülüyor. Buna baya sinirlenmiş olacak ki Daniele Brogoli seyirciye dönüp siyahi amerikalı sokak ingilizcesiyle “Cash me ousside” diyor. Bu aslında “Catch me outside” yani türkçeye “Dışarda kapışalım” olarak çevirilebilecek bir kavgaya davet cümlesi.

Bu olay Daniele Brogoli’yi Amerika Birleşik Devletlerin de ve dünya da bir star yapıyor ve bunun binlerce cash me outside remix şarkıları yapılıyor. Popüler biri olduktan sonra da Bhad Barbie sahne adıyla rap müzik yapmaya başlıyor.

Cash me outside hikayesi bundan ibaret.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir